روابط عمومی

آخرین نظرات

آداب گفتگوی آزاد

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

1-   روابط عمومی بایستی تلاش کند تا سازمان را انعطاف پذیر کند. بخصوص روابط عمومی سازمانهای دولتی بایستی از توهم دوران ارباب و رعیتی خارج شوند و انرژی لازم را جهت تغییر دیدگاه سنتی به دیدگاه نوین یعنی مردمداری و مشتری مداری تزریق کنند.

2-   سازمانها بایستی یاد بگیرند که فرصت و امکان برابر را به مردم بدهند و روابط عمومی ها بایستی برای ساختن جهانی انسانی تر تلاش کنند. جهانی که تمام مردم در آن فرصت و امکان برابر برای گفتگو داشته باشند.

3-   اخلاق در روابط عمومی یعنی عمل از طریق گفتگو با مردم. گفتگو با مردم را متوقف نکنید زیرا اگر این کار انجام شود روابط عمومی متوقف شده است.

4-      در واقع ترویج گفتگوی آزاد ترویج اخلاق است و هر گاه گفتگویی حقیقی انجام می گیرد در واقع اخلاق ترویج می شود.

5-   صداقت پایه اصلی اخلاق است. در گفتگوی آزاد صداقت را به عنوان بهترین سیاست انتخاب کنید. زیرا تنها بر پایه صداقت است که می توان اعتماد مردم را جلب کرد.

6-   همیشه موانع بیشماری بر سر راه گفتن تمامی حقیقت وجود دارد اما حداکثر تلاش خود را بکنید تا مردم بدانند که سازمان شما با آنان صادق است.

7-   اگر فرصت گفتگوی آزاد برای مردم مهیا شود مردم نماینده نمی خواهند و نیازی نیست بار نمایندگی مردم به دوش کسی بیفتد. فقط کافی است اجازه بدهید مردم در گقتگو فرصت و امکان برابر پیدا کنند.

 منبع:eprquds.blogfa.com

  • مرضیه رضایی

گفتگوی ازاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی